S.A."OLDCOM" Fondat în 1994, lider local în industria ușoară, specializat în producerea încălțămintei și accesoriilor. Modelele variate de încălțăminte sunt foarte apreciate atât în țară, cât și în afară. Astfel, acest factor a determinat extinderea pe piețele din Ucraina, România, urmate și de alte țări. 

Adresa juridică: bd. Ștefan cel Mare și Sfânt 126,ap.38

Cod fiscal: 1002600041424

Cod TVA: 0202127

Numărul înregistrării de stat: 25676.


Termeni și condiții

În acest document sunt stabiliti termenii și condițiile de utilizare a site-ului www.oldcom.md și toate condițiile de achiziționare  a produselor și serviciilor comercializate prin intermediul site-ului nostru. Politica de confidențialitate, de retur și orice alte documente constituie cuprinsul acestui document, numit în continuare “Termeni și condiții”. Accesarea și/sau utilizarea site-ului www.oldcom.md de către dumneavoastră constituie ACCEPTAREA prezentelor condiții și va obliga la respectarea acestora. Oldcom.md își rezervă dreptul de a modifica în orice moment Termenii și Condițiile. Orice modificări aduse Termenilor și Condițiilor vor intra în vigoare numai pentru comenzile noi, înregistrate după publicarea modificărilor respective pe acest site web.    

1. Dispoziții generale

 1.1. La înregistrarea comenzii în magazinul online, Clientul acceptă Termenii și condițiile de vânzare a produselor (în continuare – Termeni și condiții), prezentate mai jos.

 1.2. Acești Termeni și Condiții, precum și informația despre produsele afișate pe site sunt oferte publice, în conformitate cu articolul 681 din Codul civil al Republicii Moldova și a Legii nr. 284 privind Comerțul Electronic. Cumpărătorul, după ce a luat cunoștință cu textul acestor condiții de vânzare, le acceptă prin bifarea alineatului "Am luat cunoștință cu termenii și condițiile de vânzare pe site-ului oldcom.md".

 1.3. Relațiile dintre client și vânzător sunt stabilite în baza Legii nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția drepturilor consumatorului, și a altor acte normative adoptate în conformitate cu aceasta.

 1.4. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile date, iar Clientul este obligat să monitorizeze modificările în mod regulat.

 1.5. Clientul acceptă Termenii și Condițiile, apăsând butonul "Confirmarea Comenzii", în ultima etapa de înregistrare a comenzii pe site.


2. Noțiuni utilizate în prezentul document

 2.1. Client – persoana fizică sau juridică, care efectuează comanda pe www.oldcom.md.

 2.2. Vânzător – S.A. ‘OLDCOM’.

 2.3. Magazin online – site, spațiu de comerț electronic, care este deținut de vânzător și are adresa Internet www.soldcom.md. Aici sunt prezentate produsele și serviciile, condițiile de achitare și de livrare pentru înregistrarea acestor comenzi de către clienți.

 2.4. Site – www.oldcom.md

 2.5. Produs – bun, obiect destinat unei anumite nevoi umane, care este de vânzare pe site.

 2.6. Comanda – înregistrarea cererii pentru procurarea bunurilor și serviciilor, în conformitate cu lista de produse oferite pe site.

  2.7. Serviciu de livrare – serviciul, care oferă prestarea servicilor de livrare a comenzilor către clienți.


3. Înregistrarea pe site

  Vânzătorul nu este responsabil pentru exactitatea și corectitudinea informațiilor furnizate de client în timpul înregistrării.


4. Serviciul Suport 

                  Suntem la dispoziția Dvs. zilnic, între orele 08:00 - 20:00

                                                         Pauză: 12:30 - 13:30


                  Dacă întâmpinați probleme tehnice atunci când faceţi o comandă sau dacă nu aţi găsit limbaj comun cu  

                  managerul de la call-center, dacă, făcând o achiziţie în magazinul nostru on-line, vă pare că ceva nu a mers:


1) Luați legătura cu Serviciul Suport Clienți la numărul de telefon +373 22 473 720;

2) Sau adresați un e-mail la adresa: suportclienti@oldcom.md.

Pentru a soluţiona problema cât mai curând posibil, vă rugăm să indicaţi subiectul solicitării şi să descrieţi esenţa problemei. Opinia dumneavoastră este foarte importantă pentru noi!


5. Înregistrarea și termenul de livrare a comenzii

 5.1. Comanda se prea de la clienții  înregistrați pe site. Detaliile de înregistarea  comenzii sunt descrise în punctul "Cum să înregistrezi comanda".

 5.2. La înregistrarea comenzii, clientul trebuie să specifice urmatoarea informație: numele și prenumele Clientului sau a destinatarului comenzii, adresa de livrare a comenzii telefonul de contact e-mail.

 5.3. După îregistrarea comenzii, clientului i se oferă informatia privind data preconizată, de transmitere a comenzii de către Serviciul de livrare. Data specificată depinde de disponibilitatea produselor comandate în depozitul vânzătorului, și timpul necesar pentru prelucrarea comenzii.

 5.4. Vânzătorul are dreptul de a refuza înregistrarea comenzii, în cazul în care Clientul a făcut deja comanda de 5 sau mai multe unități, pe care le-a refuzat anterior, din motivele care nu sunt legate de prezenta defectelor în aceste produse.

 5.5. Toate materialele informative afișate pe site, au caracter consultativ și nu pot transmite în totalitate informația exactă despre proprietățile și caracteristicile mărfurilor, inclusiv culoarea, mărimea și forma. În cazul când clientul are întrebări privind proprietățile și caracteristicile produselor, înainte de a înregistra comanda, el trebuie să contacteze Serviciul de informații la numărul de telefon +373 22 473 720.

 5.6. În cazul lipsei produsului comandat în depozitul vânzătorului, vânzătorul are dreptul de a anula comanda și de a informa clientul prin trimiterea unui e-mail la adresa specificată, sau prin telefon.

 5.7. În cazul anulării Comenzii preplătite, costul produsului anulat este returnat catre client prin modulul în care a fost inițial produsă achitarea.

6. Achitarea comenzii

 6.1. Prețul produsului este indicat pe site. În cazul specificării incorecte a prețului produsului comandat de Client, vânzătorul în cel mai scurt timp va contacta clientul, pentru a confirma comanda după prețul corectat sau pentru a anula comanda. În cazul dacă contactarea clientului nu este posibilă, aceasta comandă se consideră anulată.

 6.2. Prețul produsului poate fi modificat unilateral de către vânzător, (doar pâna la achitare, sau pâna la pornirea procesului de livrare).

 6.3. Metodele de achitare a produselor sunt menționate pe site, în rubrica "Metode de achitare". Metoda de plată convenită se consideră metoda aleasa de client, din toate metodele de achitare disponibile, la momentul efectuării comenzii..

 6.4. În cazul achitării produsului cu cardul bancar, autentificarea operațiunii se efectuează de către bancă. Dacă banca are motive să creadă că operațiunea are caracter fraudulos, ea are dreptul de a refuza această operațiune.

7. Returnarea produselor

 7.1. Returnarea produsului de calitate corespunzătoare.

 7.1.1. Clientul are dreptul de a refuza produsul comandat în orice moment, înainte de primire a acestuia, și 

   după primirea mărfurilor – în termen de 14 zile, cu excepția zilei de cumpărare. Returnarea produsului de  

   calitate corespunzătoare este posibilă în cazul dacă se păstrează aspectul exterior, proprietățile de consum,  

  precum și un document, care dovedește faptul și condițiile de cumpărare a acestui produs.

7.1.2. Clientul nu are dreptul de a refuza produsul de calitate corespunzătoare, cu proprietăți individuale  

  specifice, în cazul în care produsul specificat poate fi folosit doar de către client.

 7.1.3. În caz că clientul refuza podusul în conformitate cu p. 7.1.1, vânzătorul îi returnează suma achitată pentru 

  produsul returnat, cu excepția costului de livrare, nu mai târziu de 15 zile de la data de primire de către vânzător   

  a cererii scrise din partea clientului.

 7.1.4. În termen de 14 zile de la primirea comenzii, în afara de ziua de cumpărare, Clientul are dreptul de a   

  schimba produsul de calitate corespunzătoare cu un alt produs similar, numai în cazul dacă acest produs nu-i  

  convine clientului dupa formă, dimensiuni, stil, culoare sau dotare tehnică. Clientul nu poate schimba produsul 

  de calitatea corespunzătoare, care este specificat în Lista de produse nealimentare de bună calitate, care nu pot 

  fi returnate sau schimbate, aprobat în Legea nr. 105 din 13.03.2003 cu privire la Protecția Consumatorului.

 7.1.5. Dacă la momentul adresării Clientului, produsul similar nu este în stoc, Clientul are dreptul de a respinge 

  comanda și de a solicita returnarea sumei achitate pentru produs. Vânzătorul trebuie să ramburseze suma de  

  bani achitată pentru produsul returnat în termen de 15 zile de la data respingerii comenzii.

 7.2. Returnarea produsului de calitate necorespunzătoare

 7.2.1. Clientul poate returna produsul de calitate necorespunzătoare vânzătorul sau producătorului, și are 

  dreptul de a cere returnarea sumei de bani achitate în decursul perioadei de garanție, termenului de 

  valabilitate, sau dacă acest termen nu este specificat, într-o perioada de timp rezonabilă, care nu depașește un 

  an. Clientul poate solicita, de asemenea, schimbarea sau eliminarea defectelor a produsului de calitate 

  necorespunzătoare. 

 7.2.2. În cazul respingerii Contractului de acord de către Client și prezentarea cererii de rambursare a sumei achitate pentru produs, în conformitate cu condițiile punctul 7.2.1., suma achitată urmează să fie returnată clientului în termen de 15 zile de la primirea cererii scrise de către vânzător.

 7.3. Rambursarea banilor achitați 

 7.3.1. Suma de bani achitată se returnează clientului în același mod, în care a fost efectuată plata pentru produs.

 7.4. Lista de acțiuni în caz de încălcare de către Vânzător a condițiilor de sortiment.

 7.4.1. În cazul detectarii în comanda livrată a produsului care nu corespunde cu produsul comandat, Clientul are dreptul de a refuza comanda și de a cere înlocuirea produsului conform sortimentului comandat, sau de a cere restituirea banilor achitați pentru produs.

 7.4.2. Dacă înlocuirea produsului este imposibilă, Vânzătorul va notifica Clientul prin trimiterea unui mesaj la adresa de e-mail specificata de Client, iar banii achitați sunt returnați în modul prevăzut în punctul 7.3.1.

 7.5. Informația detaliată despre pretentțiile către calitate și returnarea produselor poate fi trimisă pe e-mail info@oldcom.md sau pe adresa - Republica Moldova mun. Chișinău, str. Industrială 34/1.


8. Politica de confidențialitate

 1. La înregistrarea comenzii pe site-ul www.oldcom.md, Clientul oferă următoarea informație: numele, prenumele, adresa de livrare, adresa de e-mail, numărul de telefon.

 2. Oferind informația personala site-ului, Clientul acceptă prelucrarea acesteia de către Vânzător, inclusiv pentru promovarea produselor și serviciilor site-ului.

 3. Clientul trebuie să fie conștient de faptul că toată informația oferită pentru implementarea acestui serviciu nu va fi divulgată persoanelor sau site-urilor neautorizate. Excepție poate fi oferirea informației personale la cererea organelor competente ale Republicii Moldova sau la solicitarea instanței de judecată. Vânzătorul este responsabil pentru menținerea confidențialității informațiilor personale a Clientului. Clientul este obligat să furnizeze informații fiabile. În cazul în care clientul ofera informații incorecte, vânzătorul nu este responsabil pentru informația dată și consecințele posibile.

Respectarea dreptului cu privire la protecția datelor cu caracter personal în conformitate cu Legea R.M., Nr. 133 din 08.07.2011 este una din sarcinile esențiale ale companiei Oldcom.md. Pentru asigurarea respectării prevederilor reglementate de legea cu privire la protecția datelor cu caracter personal, suntem pregătiți să utilizăm toate resursele necesare.

Această politică de confidențialitate descrie modul în care colectăm și folosim informațiile de identificare personala pe care le furnizați pe site-ul nostru.


Destinatarii datelor cu caracter personal

Destinatarii care procesează informația cu caracter personal, au obligația de a respecta prevederile legale. Accesul sau transmiterea informației cu caracter personal poate fi furnizata către: Angajații companiei noastre cu scopul înregistrării și efectuării comenzii; Departamentului de logistică pentru livrarea comenzii; Partenerii companiei; Furnizorii de servicii de plați/bancare; Furnizoriide servicii de cercetări de piață; Furnizorii de servicii de marketing/telemarketing; Furnizorii de servicii IT; Alte instituții publice sau instanțe de judecată la solicitarea în prezența unei cauze penale.

Baza legală

Pentru mai multe detalii puteți consulta baza legală:

• Legea RM, Nr. 133 din 08.07.2011, privind protectia datelor cu caracter personal;

• Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). Accesibil la http://dataprotection.ro/?page=Regulamentul_nr_679_2016

Persoana responsabilă pentru politica de securitate a datelor cu caracter personal în cadrul companiei este Director proiect, care poate fi sesizat la adresa: mun. Chișinău, str. Industrială 34/1, sau la adresa de

e-mail: info@oldcom.md.


1. Protecţia datelor cu caracter personal

Categoriile de date cu caracter personal ale angajamentelor prelucrate în cadrul sistemului Oldcom.md prelucrează următoarele categorii de date cu caracter personal:

• Numele, prenumele;

• Sexul;

• Data şi locul naşterii;

• IDNP;

• Datele de trafic;

• Datele bancare;

• Semnătura;

• Telefon;

• Adresa de domiciliu;

• Email;

• IP-ul utilizatorului;

• Versiunea programului de operare;

• Data și ora accesării site-ului;

• ID-ul de utilizator;

• Produsele ce au fost procurate sau intenționat a fi procurate de către utilizator.

Oldcom.md colectează datele cu caracter personal doar de la subiectul datelor cu caracter personal odată cu completarea formularelor electronice sau întocmirii contracetelor de prestare a serviciilor în format electronic sau suport de hîrtie, și poate verifica autenticitatea acestora prin solicitarea prezentării unui act de identitate oficial.

Oldcom.md  poate prelucra și alte categorii de date cu caracter personal cu condiția existenței consimțământului subiectului de date, sau realizării interesului legim în contextul dreptului civil într-un caz specific.

 Scopul prelucrării datelor cu caracter personal

• Oldcom.md  prelucrează datele cu caracter personal ale clienților care intenționează să procure anumite servicii și ale angajaților care oferă aceste servicii în numele operatorului, doar în scopul realizării comerțului electronic.

• Oldcom.md  poate prelucra datele cu caracter personal ce vă vizează în scopul prestării serviciilor de marketing direct (oferte personalizate, promoții etc.) doar cu acordul subiectului de date.

 Cazurile în care datele cu caracter personal pot fi divulgate terţilor

• Oldcom.md  poate dezvălui datele cu caracter personal ce vizează subiecții datelor cu caracter personal/clienții săi doar în adresa organelor împuternicite expres prin lege, cu condiția că solicitarea este motivată și pertinentă cauzului examinat. Totodată, desprinderea scopului și temeiului legal al acestei prelucrări ține de competența Oldcom.md, care urmează să evalueze informația solicitată este pertinentă și neexcesivă scopului pentru care se colectează, iar în caz contrar să refuze furnizarea acestor informații.

• Oldcom.md protejează toate categoriile de date cu caracter personal colectate, care iau fost cunoscute de la subiecții datelor cu caracter personal, și va informa neîntârziat subiecții datelor cu caracter personal despre orice tip de solicitare din partea oricăror terți neautorizați.

• Oldcom.md nu vinde, nu oferă și nu comercializează datele cu caracter personal ce vizează clienții/eventualii clienți.

 Drepturile subiecţilor de date cu caracter personal

Oldcom.md informează asupra faptului că toți clienții/eventualii clienți/vizitatori ai site-ului a căror date cu caracter personal au fost prelcurate de către acest operator al datelor cu caracter personal, au următoarele drepturi: dreptul de a fi informat, dreptul de acces la datele cu caracter personal, dreptul de intervenție asupra datelor cu caracter personal, dreptul de opoziție al subiectului de date cu caracter personal, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de acces la justiție (art. 12-18 ale Legii privind protecția datelor cu caracter personal).

 În cazul în care datele cu caracter personal sunt colectate direct de la subiectul acestor date, în conformitate cu prevederile art. 12 al Legii privind protecția datelor cu caracter personal, persoanei necesită a-i fi furnizate următoarele informaţii, exceptînd cazul în care el deţine deja informaţiile respective:

• privind identitatea operatorului său, după caz, a persoanei împuternicite de către operator (denumirea, adresa juridică, IDNO-ul, numărul de înregistrare în Registrul de evidență al operatorilor de date cu caracter personal);

• privind scopul concret al prelucrării datelor cu caracter personal colectate;

• privind destinatarii sau categoriile de destinatari ai datelor cu caracter personal;

• existenţa drepturilor la informare și de acces la datele colectate; de intervenţie asupra datelor (în special de a rectifica, actualiza, bloca sau şterge datele cu caracter personal a căror prelucrare contravine legii datorită caracterului incomplet sau inexact al acestora) şi de opoziţie, precum și condiţiile în care aceste drepturi pot fi exercitate; dacă răspunsurile la întrebările cu ajutorul cărora se colectează datele sunt obligatorii sau voluntare, inclusiv consecinţele posibile ale refuzului de a răspunde la întrebările prin care se colectează informaţia.

Subiecţilor de date cu caracter personal le este asigurat dreptul de acces și posibilitatea de a lua cunoştinţă cu actele întocmite în scopul verificării corectitudinii întocmirii lor, contestării împotriva neincluderii sau includerii incorecte a unor date, precum şi împotriva altor erori comise la înscrierea datelor despre sine. În acest sens, persoanele responsabile de prelucrarea datelor cu caracter personal, vor asigura accesul persoanei doar la datele cu caracter personal care-o vizează nemijlocit, fiind exclusă posibilitatea consultării datelor cu caracter personal ce vizează alţi subiecţi, conţinute în fișele personale (alte materiale), cu excepţia cazurilor în care solicitanţii își realizează un interes legitim care nu prejudiciază interesele sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale subiectului datelor cu caracter personal.

Dreptul de informare este asigurat de către operatorul datelor cu caracter personal (sau entitățile ce asigură mentenața sistemului și sau prestează servicii externalizate ale operatorului) tuturor persoanelor supuse prelucrării. În cazul realizării de către subiectul de date cu caracter personal a dreptului de intervenţie, datele inexacte vor fi actualizate prin rectificare sau ştergere, ca bază servind doar surse legale (acte de identitate, de stare civilă, resurse informaţionale principale de stat etc.), modificarea urmând a fi efectuată în toate sistemele informaţionale și de evidenţă gestionate.


Mecanismele şi modul de monitorizare a activităţilor on-line ale consumatorului (cookie-uri) în scopuri de marketing, procedura de obţinere a consimţământului pentru astfel de practice

• Puteți achiziționa bunuri urmare a alegerii metodei de plată cu ajutorul "Coșului de cumpărături". 

• Comanda este trimisă cu ajutorul Coșului de cumpărături atunci când:

 a) acceptațitermenii și condițiile regulamentelor încărcate în rubrica specializată pe site;

 b) finalizarea comenzii prin acceptarea "Formularul de comandă", pe site-ul de cumpărături online.

• Aveți posibilitatea să completați "Formularul de Comandă" direct pe site www.oldcom.md, prin autentificare în contul dumneavoastră.

• În scopul de a face un cont, care permite trimiterea comenzilor trebuie să vă înregistrați cu o adresă de email validă și să setați parola. Se consideră că ați acceptat în mod automat Termenii și condițiile prin crearea acestui cont.

• Prin completarea "Formularul de comandă", declarați faptul că:

 a) datele cu caracter personal completate sunt complete și exacte;

 b) ați citit și acceptat termenii de utilizare.

• După completarea "Formularului de comandă" pe adresa de vînzătorului, se va primi comanda lansată și toate informațiile necesare livrării comenzii.

• Prin plasarea unei comenzi: sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conținute în "Formularul de comandă". Datele cu caracter personal ale utilizatorilor completate în formularul de comandă sunt folosite de către Vânzător pentru unicul scop de a trimite comenzile cu produse. 

• Prin plasarea unei comenzi: sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal conținute în "Formularul de comandă" pentru scopuri de marketing. După completarea "Formularului de comandă" -  acceptați faptul că produsele selectate sunt în conformitate cu descrierea lor și sunteți de acord cu prețul pe care trebuie să îl plătiți la primirea comenzii.

• În cazul în care după lansarea comenzii Vânzătorul observă faptul că anumite produse comandate nu sunt în stoc va informa prin e-mail sau telefon Utilizatorul cu privire la starea comenzii.

 Punctul de contact pentru solicitările consumatorilor cu privire la datele cu caracter personal care îi vizează

 Persoana responsabilă pentru politica de securitate a datelor cu caracter personal în cadrul Oldcom.md este Director proiect, care poate fi sesizat la adresa: mun. Chișinău, str. Industrială 34/1.

 Dreptul de a refuza colectarea datelor cu caracter personal de către furnizorul de servicii

 Conform art. 5 alin (5) al Legii nr. 133 din 08.07.2011 privind protecţia datelor cu caracter personal:

 (1) Prelucrarea datelor cu caracter personal se efectuează cu consimţământul subiectului datelor cu caracter personal.

 (2) Consimţământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal poate fi retras în orice moment de către subiectul datelor cu caracter personal. Retragerea consimţământului nu poate avea efect retroactiv.

 (3) În cazul incapacităţii de exerciţu sau al capacităţii de exerciţiu limitate a subiectului datelor cu caracter personal, consimţământul privind prelucrarea datelor cu caracter personal se acordă, în formă scrisă, de către reprezentantul lui legal.

 (4) În cazul decesului subiectului datelor cu caracter personal, consimţământul privind prelucrarea datelor sale se acordă, în formă scrisă, de către succesorii acestuia, dacă un astfel de consimţământ nu a fost dat de subiectul datelor cu caracter personal în timpul vieţii.

 (5) Consimţământul subiectului datelor cu caracter personal nu este cerut în cazurile în care prelucrarea este necesară pentru:

 a) executarea unui contract la care subiectul datelor cu caracter personal este parte sau pentru luarea unor măsuri înaintea încheierii contractului, la cererea acestuia;

 b) îndeplinirea unei obligaţii care îi revine operatorului conform legii;

 c) protejarea vieţii, integrităţii fizice sau a sănătăţii subiectului datelor cu caracter personal;

 d) executarea sarcinilor de interes public sau care rezultă din exercitarea prerogativelor de autoritate publică cu care este învestit operatorul sau terţul căruia îi sunt dezvăluite datele cu caracter personal;

 e) realizarea unui interes legitim al operatorului sau al terţului căruia îi sunt dezvăluite datele cu caracter personal, cu condiţia ca acest interes să nu prejudicieze interesele sau drepturile şi libertăţile fundamentale ale subiectului datelor cu caracter personal;

 f) scopuri statistice, de cercetare istorică sau ştiinţifică, cu condiţia ca datele cu caracter personal să rămână anonime pe toată durata prelucrării.


Modalitatea de retragere a consimţământului

În cazul în care furnizorul de servicii va presta servicii adiționale, care nu fac obiectul prelucrării datelor necesare pentru încheierea contractului prestat, se va solicita consimțămîntul consumatorului privind prelucrarea datelor cu caracter personal în scopuri cum ar fi marketing direct.

Retragerea consimțământului poate fi realizat prin înaintarea unui demers în scris la adresa: mun. Chișinău, str. Industrială 34/1.


Folosirea cookie-urilor

Vânzătorul are dreptul de a utiliza metoda "cookies". Noi folosim "cookies" pentru a colecta anumite informații despre Client și pentru a urmări vizitele site-ul nostru. Site-urile folosesc des această metodă pentru a imbunătăți identificarea utilizatorilor lor." Cookies "reprezintă o cantitate mică de informație, care este trimisă de browser-ul Clientului și se depozitează pe hard disc-ul computerului. Acestea se transmit în momentul când Clientul vizitează site-ul nostru prin intermediul unui calculator. Dacă Clientul nu elimină "cookies", de fiecare dată când utilizeaza același computer pentru a accesa site-ul nostru, serverul va fi anunțat de vizita sa, iar noi putem colecta informații statistice despre activitățile Clientului pe site.

Vezi Politica de utilizare a Cookie-uri, ca parte a acestui document.


Măsuri de Securitate

Noi folosim măsuri de securitate comerciale pentru a preveni accesul neautorizat, menținerea exactității datelor și pentru asigurarea utilizării corecte a informațiiei de pe site. Transmiterea datelor pe internet sau prin rețeaua wireless nu poate fi protejată în totalitate. Prin urmare, la fel ca alte companii, noi nu putem garanta securitatea informației pe care o oferă Clientul, astfel, el va face acest lucru pe propria răspundere.


  Alți termeni și condiții

 11.1. Relațiile dintre Client și Vânzător se reglementeaza în conformitate cu legislația în vigoare a Republicii Moldova. 11.2. În cazul apariției unor întrebări sau plângeri din partea Clientului, el trebuie să contacteze Serviciul clienți la numărul de telefon (022) 47-37-02 sau să trimită o scrisoare prin e-mail: info@oldcom.md. Părtțile vor încerca să rezolve toate litigiile apărute prin negocieri, iar în cazul incapacității de a ajunge la un comun  acord, disputa va fi transmisă iîn instanța de judecată, în conformitate cu legile din RM.

 11.3. Recunoașterea de către instanță de judecată a invalidității oricărei prevederi a acestor Termeni și condiții, nu presupune inulitatea celorlalte prevederi.

 Lista produselor non-alimentare de calitate corespunzătoare, care nu pot fi schimbate cu un produs similar:

 1. Bijuterii (din metale și pietre prețioase, metale prețioase placate cu metale semiprețioase, pietre prețioase slefuite).

 2. Articole de cusut și tricotaje (lenjerie personala, lenjerie de pat, articole de ciorăpărie).

 3. Obiecte de igienă personală (periuță de dinți, pieptene, agrafe, bigudiuri, pensete, aparate de râs, aparate electrice de ras și alte produse similare pentru igienă personală).

 4. Parfumuri și produse cosmetice.

 5. Produse textile (țesături din bumbac, in, lână, mătase, sintetice, precum și diferite panglici, dantele, etc).

 6. Cabluri (fire, cabluri, cordoane).

 7. Materiale de construcții și finisare și alte produse care sunt vândute cu metrul (linoleum, peliculă, covoare, etc).

 8. Produse și materiale care intră în contact cu produsele alimentare, fabricate din materiale polimerice, inclusiv și de unică folosință (veselă și tacâmuri de bucătarie, containere și materiale de ambalare pentru depozitarea și transportul produse alimentare - bidoane, cutii, sticle, butoaie).

 9. Produse chimice pentru uz casnic, pesticide și preparate agro-chimice.

 10. Mobilier de uz casnic (seturi de mobilă).

 11. Automobile și motociclete, și produsele pentru deservirea lor, remorci și agregate, mijloace mobile de agricultură mecanizată de scaraă mică, bărci de agrement și alte tipuri de bărci utilizate în scopuri casnice.

 12. Produsele de uz casnic sofisticate din punct de vedere tehnic, pentru care se stabilește perioada de garanție (mașini și aparate electrice, echipamente electronice, calculatoare și echipamente de copiere casnice, echipament foto și video, telefoane (fixe și mobile) și echipamente fax, instrumente muzicale electrice, echipament și dispozitive casnice pe gaz).

 13. Produse pentru prevenirea și tratamentul unor boli în condiții casnice (obiecte sanitare și de igienă din metal, cauciuc, textile și alte materiale; unelte, instrumente și echipamente medicale de îngrijire orală, lentile de ochelari, articole pentru îngrijirea copiilor, medicamente).

Reclamaţii şi procesul de gestionare ale acestora

Reclamațiile le puteți transmite pe adresa noastră:

mun. Chisinau, str. Industrială 34/1, sau la adresa de e-mail: info@oldcom.md.

Reclamațiile se vor examina în decurs de 2 zile lucrătoare și se va transmite solicitantului, în forma unei scrisori, la adresa indicată în reclamație de către solicitant, care poate fi un e-mail sau o adresă fizică.


În cazul reclamațiilor legate direct de momentul cumpărării și vânzării de bunuri, puteți contacta Agenția pentru Protecția Consumatorilor și Supravegherea Pieței pe următoarea adresă: mun.Chisinau, str. Vasile Alecsandri 78, MD-2012. 

Protecția datelor cu caracter personal, conform legislației Republicii Moldova.

https://oldcom.md/ro/protectia-datelor-personale.html


Telefon: (022) 741 464

Linia fierbinte: 080028028

www.consumator.gov.md