Retur produs
Condiții de schimb sau returnare a mărfurilor
SCHIMB DE MĂRFURI
În conformitate cu legislația actuală a Republicii Moldova, cumpărătorul, dacă dorește, are dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile de la data plății, cu excepția zilei de cumpărare, dacă există o chitanță.
Dacă mărimea necesară a mărfii nu este disponibilă pentru vânzare la momentul schimbului, cumpărătorul va fi rambursat ca într-o returnare normală a bunurilor.
Schimbul de mărfuri se efectuează în următoarele condiții:
- Mărfurile pe care doriți să le schimbați trebuie trimise prin serviciul de livrare „___”.
- Comanda poate fi schimbată integral sau parțial. Dacă comanda a fost plasată pentru mai multe articole, cumpărătorul trimite doar produsul care trebuie schimbat și indică suma în (lei) în formularul pentru schimbul/returnarea mărfurilor.
- Trimiterea unui colet cu bunuri pentru schimb este pe cheltuiala cumpărătorului.
- Coletul cu schimbul trebuie trimis prin serviciul de livrare „___” .
- Dacă un produs nu are urme de utilizare, spălare, murdărire, daune și este returnat în ambalajul original, acesta urmează a fi schimbat.
RETUR DE ACHIZIȚIE
În conformitate cu legislația actuală a Republicii Moldova, cumpărătorul, dacă dorește, are dreptul de a returna bunurile în termen de 14 zile de la data plății, cu excepția zilei de cumpărare, dacă există o chitanță.
Bunurile sunt returnate în următoarele condiții:
- Bunurile pe care doriți să le returnați trebuie trimise prin serviciul de livrare „___”.
- Comanda poate fi returnată integral sau parțial. Dacă comanda a fost plasată pentru mai multe articole, cumpărătorul trimite doar produsul care trebuie returnat și indică suma în (lei) în formularul pentru schimbul / returnarea mărfurilor.
- Trimiterea unui colet cu bunuri pentru returnare este pe cheltuiala cumpărătorului.
- Coletul returnat trebuie trimis prin serviciul de livrare „___”.
- Dacă un produs nu are urme de utilizare, spălare, murdărire, daune și returnat în ambalajul original - acesta urmează a fi schimbat.
În cazul în care comanda pentru care se returnează bunurile a fost achitată de cumpărător pe site folosind un card bancar de plată al oricărei bănci, banii pot fi returnați doar pe acest card cu care a fost achitată comanda.
Produsul poate fi returnat din următoarele motive:
- Comanda a fost asamblată greșit;
- Produsul este necorespunzător/defect.
Dacă comanda a fost asamblată greșit sau produsul prezintă defecte, cheltuielile pentru returnare vor fi suportate de vânzător. Restituirea contravalorii produsului se efectuează în decurs de 14 zile calendaristice.
Produsul poate fi returnat sau schimbat dacă sunt respectate următoarele condiții:
- În termen de 14 zile din ziua achiziționării.
- Produsul nu a fost utilizat, nu și-a pierdut calitățile de consum.
- S-a păstrat dovada de plată (cecul/factura), emisă de magazinul online.